HEALTHY LINE: HEERLIJKE GERECHTEN MET WEINIG CALORIEEN

Heerlijke gerechten met weinig calorieen

Ook wat kilootjes aangekomen tijdens de coronacrisis, we hebben er allemaal wat last van. Te weinig sporten, een lekker drankje om met de familie de tijd door te komen en dan ook nog lekker eten. Maar nu het gewone leven langzaam weer opstart, wordt het tijd om hier weer iets aan te doen. En gezond eten is de allerbelangrijkste factor om weer op een gezond streefgewicht te komen en ons gewoon goed te voelen. Maar gezond eten betekent niet dat u alle lekkere dingen moet laten staan. Want bij  SIS Luncherij weten we gezond en lekker uitstekend met elkaar te combineren.  Gezond eten is goed voor je hart. Het verlaagt je kans op hart- en vaatziekten en je blijft ook nog eens gemakkelijker op gewicht.

Vandaar dat wij voor onze lunches bewust kiezen voor gezonde producten:

  • onverzadigd vet in plaats van verzadigd vet
  • weinig zout
  • veel groente en fruit
  • volkorenproducten
  • magere en halfvolle melk(producten), 30+ kaas

Smoothie bowl
Romige griekse yoghurt gemixt met rood fruit, topped met vers fruit en granola  
Poké Bowl
met quinoa en verse groenten Keuze uit gamba’s, zalm, kip of geitenkaas
Maaltijdsalade met volkorenpasta, gemengde sla en verse groenten Keuze uit carpaccio, zalm, kip, geitenkaas, tonijn of mozzarella  
Wrap volkoren
Keuze uit kip, zalm of hummus met gegrilde groenten

“s Middags een gezonde hap en natuurlijk dan nog 2 keer in de week even sporten, want met gezond eten alleen redt je het niet. Maar als je dan de kilo’s weer ziet verdwijnen, de broek of de rok weer beter past, en je toch lekker kunt eten, dan weet je weer waar je het voor doet. Bij SIS Luncherij  helpen we je al een eind op weg door gezond te eten.

Veel plezier.